Om fleksmedlemsskab

Næsten danmarks billigste golfmedlemskab

For 745 kr. kan du blive fleksmedlem af Læsø Seaside Golf Klub.
Vi bliver din nye hjemmeklub, og du vil naturligvis modtage et DGU medlemskort med alle de rettigheder, det indebærer for spil på alle danske og udenlandske baner.

Inklusiv i prisen er en runde på Læsø Seaside Golf Klubs bane, hvilket betyder at din reelle pris kun er 345 kr.

Du skal selvfølgelig være i besiddelse af et golfkørekort /grønt kort, eller du skal være tidligere eller nuværende medlem af en dansk eller udenlandsk golfklub med dokumentation for at have haft hcp. 36.

Vi er meget hurtigt blevet danskernes foretrukne klub for denne nye type medlemskab, som vi anbefaler folk at købe, når de ikke har tid til at spille særlig mange gange på et år. Flere end tusind fleksmedlemmer tager ikke fejl. De ved nemlig, vi handler hurtigt, når der foreligger en ansøgning. De ved, at der ikke skal betales indskud, gebyrer eller noget som helst andet på noget tidspunkt. Og de ved, at man altid får en god behandling hos os.

Vi ser frem til et mangeårigt, trofast bekendtskab. Vi vil i hvert fald gøre, hvad vi kan! K

Fleksmedlemsskab

• Årskontingent 745,- Ens for alle aldersgrupper
  • 1 runde på Læsø Seaside Golf Klubs bane 0,-
  • Indskud 0,-
  • Oprettelsesgebyr 0,-
  • Regulering af handicap 0,- Du må gerne bruge golfbox
  • DGU bladet DANSK GOLF 6 gange årligt 0,- Tilsendes
  • Bagmærke 0,- (afhentes i klubbens sekretariat).
  • Adresseændring 0,-
  • Andre administrative opgaver 0,-
  • Gratis bolde på driving range:  Nej
  • Fortrydelsesret: Ja Se teksten nedenunder
  • Betale fuld greenfee – også på Læsø: Ja
  • Deltage i alle matcher og turneringer: Ja Også klubmesterskaberne!

Hvis du fortryder dit fleksmedlemskab hos os, kan du når som helst skifte kategori ved blot at betale prisforskellen.

Har du endnu ikke erhvervet golfkørekortet, bør du kontakte vores pro. Hvis du erhverver dit golfkørekort hos os, er du nemlig sikret plads i klubben – hvis du ønsker det – uanset hvilken kategori af medlemskab, du vælger.

Læsø Seaside Golf Klub
Professor Johansens Vej 4